Monday, July 27, 2009

Many Happiness

Assalamualaikum wbt


Friends, ayuh kita bersyukur dgn nikmat Iman dan Islam yang dikurniakan Allah kepada kita. Dan juga, nikmat Happiness!





Today, saya sungguh gembira dengan banyak perkara dan pengalaman baru. Well, life sometimes can be so amazing kan :) Apa yang menggembirakan saya?


1) My family yang sungguh caring. Maaf ye membuatkan semua kerisauan sebentar. Hehe..tapi best jugak sebab kalau tidak, jangan haraplah angah nak call...kan kan angah~~
2) My friends yang sungguh bervariasi. Sayang anda semua - yang pegi lecture sama2, yang makan sama2, yang segalanya together2
3) My orang-orang sekeliling. Well, i believe environment does mempengaruhi my life (sometimes). So, terima kasih kepada kamu semua :)


Hm..mcm banyak lagi. Mudah kata Kesemuanya!! Everything yang ada disekeliling hidup saya ini mendatangkan kegembiraan...How? dengan we be as positive thinking as we can




p/s: sorry to Mama, Abah, Angah and everyone yang saya tertidak reply calls or mesej...ha, not that sengaja ye, itu adalah kerana hp saya kehabisan bateri & lupa nak bawak charger. Asif ya~ (open apologize ni...) Kesimpulan: Lepas ini tidak akan melupai charger lagi~~~

No comments: